11-jarig jongetje met downsyndroom schittert in nieuwe River Island-campagne

Hoe inclusief reclame kan zijn laat de River Island - campagne zien. De beelden zeggen meer dan we met woorden zouden moeten toevoegen.

Zowel de manier waarop de jongen in beeld gebracht wordt : hij is één van de acht, als de boodschap die Flair overbrengt ; zijn beperking bepaalt niet wie hij is.
 

Flair 25/10/2017

River Island heeft afgelopen week hun RI Kids Squad-campagne gelanceerd en Joseph Hale, een 11-jarige jongen met het syndroom van Down, is een van de acht kinderen die geselecteerd werden als model voor de campagne.
Volgens de ouders van Joseph moet hij dezelfde kansen krijgen als alle andere kinderen en ze hopen dat deze campagne het beeld dat de maatschappij heeft van mensen met downsyndroom zal veranderen. ‘Wij zijn ontzettend trots op Joseph. Het bewijst dat hij een sterke persoonlijkheid heeft en hopelijk zien andere ouders en kinderen op deze manier in dat zijn beperking niet bepaalt wie hij is’.
Bekijk het filmpje hier:
https://www.youtube.com/watch?v=_RINluFjyyk

Datum van publicatie in medium: 
25 april 2018 om

Reacties

===Post new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
Deze vraag dient om spam-inzendingen te vermijden.
Beeld-CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.